Kadriyeeee Bende 15+1 hamileyim aynı ağrılardan muzdaribim 😞 bebek büyüdüğü için diyorlar etrafımdaki tüm hamileler çekmiş bu ağrıları🙈 umarım geçer hemen 🙏🏻