Kızlar 28+2 günlük olduk bu gün . Gece 3 gibi Sol tarafıma yattım kitap okuyordum ki birden karnımın alt kısmında pıt atma sesi duydum 5 saniye sonra bir daha pıt sese odaklandım evet sanki birşey atıyordu içimde kalp sesimi dedim ama çok yavaş 5 saniyede bir birden çok fazla tedirgin oldum doğruldum hatta salavat getirmeye falan başladım 😂 elimi koydum hala atıyor bebek hareket ediyor ederken yine pıt ağrım falan da yok hiç noluyor falan oldum yani 😂😂 hemen tabi internete yazdım bebek hıçkırmasıymış tarifler bire bir aynı 2-3 dakika içinde geçer yazıyordu öyle oldu geçti zaten ama ufak çaplı bir kalp krizi geçirmiş oldum sizide bilgilendirmek istedimm 😂