199319 Kızlar normal mi ? Bugün kendimi yordum ağır iş yapmadım ama misafir geleceği için yemek temizlik vs. çok oturmadım ağrı önce sağdaydı sola geçti ara ara kasıkta aşağılarda sızlama oluyor sancı gibi yardım edin 😭😭
12ulku40_ 199319 bendede oluyor az ayakta fazla duruyum bel ağrısı ve sancı oluyor. Dinlenin biraz. Gecerninşallah. Benimki dinlenince geçiyor.
12ulku40_ 199319 yok canım değildir bence lekelenmen felan yoksa korkma. Biraz dinlen kendini de bence o kadar yorma gerekirse kabul etme misafir rahatsızım de
sr00112 Haftaya gireceğiz bizde çalıştığım için ayakta kalabiliyorum bazen yorgunluktan oluyor eve gelip ayaklarımın altına yastık koyup dinleniyorum geçiyor doktorumda leke olmadığı sürece korkma normal tüm ağrıların demişti hala bebek yerleşiyor ve yeri genişliyor haliyle :)