patikoo 12ulku40_ 6 haftalikken vajinal bakmisti doktorum ilk muayene oldugu icin o zaman duymustum ilk tabiki :)
12ulku40_ patikoo son adet tarihinize göre demi bu haftalar. Benim kese gözüktü ama bebek ve kalp atısı için 10 gün sonra gel dedi.
Aysenur222 854Gul- canım bende şuan 6 haftalıkım kasık agrım birden kesildi normali acaba hiç olmuyor
854Gul- Aysenur222 ben o korkulari cok yaşadım niye ağrimiyo niye midem bulanmiyo diye benimde çok kasik ağrım olmadı sadece tam senin haftandayken sağ kasığımda ara ara ufak sancı oluyodu dahada olmadı şuan 13 haftalık
12ulku40_ minikmucizemmmmmm inşallah bizde görürüz kese gözüktü ama bebek gözükmüyor dedi dr kafam allak bılllak oldu daha küçük dedi inşallah 10 gün sonra görürüm bebeği kalo atısını şyanda son adet tarihine göre 7 haftalık
12ulku40_ Korkuyorum küçük bir kese olusmus dedi. Kendi doktoeum düz utrasyonla gördu hemwn keseyi bak ş ddak seklıgibi olan dedi bebeğe mi dedi keseye mi bilmiyrm. Devlet 5 güb sonra düz utrasyonla görmedi alttan baktı ötle gördü.
Aysenur222 854Gul- evet insan korkuyor ya doktorımada yazdım başta olır zamanla azalır normal dedi ama geröçekten evham hep yapıyoz
854Gul- Aysenur222 yerleşene kadar yerini bulana kadar ağrı olur sonrasında ara ara olur canım rahim büyüdükçe
NURVaqif 12ulku40_ merhaba canım bende de tüp Bebek gebelik 6+4 şükürler olsun kesemizin gözüküyor içinde Bebek de geç de gözüke biliyormuş
12ulku40_ NURVaqif kesemiz gözükmüştü pazartesi muanem var inşallah bebeği görürüz korku heyecan endişe her duyguyu yaşıyorum biran önce bebeği görmwk istiyrm sağlıkla kavusutuz inşallah.
NURVaqif Alparslanim29 inşallah tez zamanda duyarsız hayırlı olsun beni doktorum 7+1 gel demişdi qanama olduğu için 6+4 gidmeli oldum şükürler olsun kalp atışlarının olduğunu söyledi doktorum şimdi 14+1 olduk bile kızımız olucak hayırlısı ile 🥰