olmezbusra11 Kızlar ya konu hakkında çok bı fikrim yok o yüzden sormak istedim. Doğum iznine çıkınca rapor parası yatıyor o okey, o süre icerisinde ücretli izinde olduğumuz için ayliklarimiz da yatacak dmi ?
Hulya2626 olmezbusra11 tabi ki doğumdan önce 8 hafta doğumdan sonra 8 hafta ücretli izin hakkımız var. Ben öğretmenim ek ders hariç ana maaş yatar. Bu doğumdan önceki izni doğum sonrasına aktarabilirsin de.
Deletedmom_37 Minikoveannesi prim gün sayısının kaç gün ödenmesi lazım peki benim şuan 5 aylık prim en son 2 ay önce ödendi bidaha ödenmese de alabiliyor muyum
Edafmo Deletedmom_37 doğumdan itibaren önceki sene içerisinde toplam 90 gün sigortanın yatmış olması gerekiyor. 5 aylık primle alabilirsin ama bir yandan hala daha bir iş yerinde çalışıyor olman lazım. Yani eğer işten çıktıysan alamazsın doğum parasını
Sedam42 Deletedmom_37 dapor alasiya borc olmamasi lazim prim yatmasi lazim yani bende bagkurluyum bizde borc olmamasi lazm rapor alasiya kadar
Hulya2626 Minikoveannesi Herkesin Allah yardımcısı olsun. Keşke daha fazla olsa ücretli izin hakkımız. Maalesef ücretsiz izne ayrılsan geçim zor. Türkiye’de ücretli izin hakkı çok az. Avrupa ülkelerinde 16-36 ay arası ücretli izin hakları veriliyor.
Sedam42 Deletedmom_37 canm sigortalilarda nasil bilmiyorum ben bagkurluyum rapor alasiya bagkur borc olmamasi lazim rapor alasiya bagkurumu yatirmam lazm