Mrvrl38 Kizlar saat 4.30 da bir ağrı ile uyandım sonra sancı oldugunu hissettim ama dk tuttum 10 dk da 1 dk süren ağrım vardı belimden kasıklarıma vuran eşimi kaldırdim şuan hastanedeyiz dua edin 3 cm acikligim varmış sağ salim kucağıma alayım oğlumu ❤️
Likayolcusu Mrvrl38 ayy bize de dua ett sağlıklı bi şekilde o günleri görelim ve rabbim senide bir sancıda kurtarsın çok kolay bi şekilde bebeğini kucağına al 🤲🤲🤲❤️
Rapunzel3846 Mrvrl38 ooo maşallah hadi hayırlısı canım. Rabbim ennn az acıyla sağlıkla kucaklamayı nasip etsin tez vakitte. Güzel haberlerini bekliyoruz..
Mrvrl38 cerenarslan11 yok almadım 12.10 da kucağımdaydi yavrum ❤️ Meryem Ana otu ile acilmalarimin hızlı arttığını düşünüyorum deneyebilirsiniz
Ebru_cekin06 Mrvrl38 saglicakla al kucana canım benimde sancilarim var kasilmamla acilmam yok banada dua et 😍🤗
zumzum Mrvrl38 Allahın izniyle sağa salim sağlıklıca bebişini kucağına alırsın inşallah ve bizde inşallah zamanı geldiğinide sağlıkca ve kolayca alırız bebişlerimizi inşallah. 🤲🏻🤲🏻🥰🥰
Mrvrl38 Rapunzel3846 evet doğdu oğlum çok şükür Meryem Ana otunu yapma imkanınız varsayılan deneyin hızlı oldu acilmalarimin
Rapunzel3846 Mrvrl38 maşallah gözünüz Aydın olsun canım, Rabbim size bağışlasın yavrunuzu, hayırlı sağlıklı uzun ömrü olsun inşallah, otu denicem inşallah canım