11115 Doğal qaza maruz kaldım, hiç bir sorun hiss etmiyorum kendimde, ama bebeyim için çok korkuyorum, napmalıyım ona bişey olurmu?
Adarinannesi 11115 bebeğiniz için korkup sonra burda cevap aramayın lütfen bebeginizin sağlığı icin tabiki acile gidin hemen kimden ne yazılmasını bekliyorsunuz ki
2Meyve- 11115 ya bazen bazı şeyleri buraya yazmak yerine direk hastaneye gitseniz olmaz mı birtanem? Sen kendinde birşey hissetmiyorsun ama sendede birşey olabilir . Doğalgaz bu canım su değil
11115 2Meyve- sabahın çok erken saati her kes uyuyor ne yapacağımı bilemedim, tam maruz kalmak deyilde, soğuk olduğu için gazı yakdım, kapıyı kapatıb içeride oturdum, yanıyodu gaz, sonra bi kuşku düşdü içime