Kızlar selam bebeklerinize 1 yaşa kadar nasıl kıyafetler aldınız? Ben hep çıtçıtlı veya düğmeli tulum ya da yine çıtçıtlı veya düğmeli alt üst takımlardan aldım beli üşümesin ve rahat olsun diye. Ama gelen hediyelerde çıtçıtlı olmayan alt üst ayrı takımlar çok fazla. Bunlar kullanışlı oluyor mu beli üşümesin diye içine bir şey daha giydirmem gerekiyor. 1 yaşa kadar bana kullanışlı gelmiyorlar ama fazla bilgim yok. Kaç aydan sonra bunları giydirebilirim sizce?