Nerdeyse hastaneye gideceğim şeyin internette gayet normal oldugunu öğrendim. Nefes alırken canım acıyor yatınca daha artıyo. Sanki ciğerlerime batıyor bir sey. Kafa yedirten bir sey. Hastaneye gitmeliyi miyim yoksa evde yapıp biraz rahatladıgınkz bir çözüm var mı