Deniz33 Bende ayniyim açılma yok birsey yok iyisin dediler korkma kan veya suyun gelirse gel dediler sende korkma benimde sancılarım oluyir ama ntsde çıkmıyor çünkü yalanci sancilar vücut kendini hazırlıyor benim bebek dogum pozisyonu almiş durumda bekliyoruz bakalim