Deda canım sordum şimdi inşirah suresini okumuşlar suya sürekli ve bildikleri bütün dualar. ben okumadım yani suya annemler okurlar sen içersin muhtemelen 🤗 sende ağzından rabbi yessir duasını hiç eksik etme inşallah ve koridorda bol bol yürü ben devlette Doğum yaptım ama hiç de korktuğum gibi sürekli nst bağlı değildim yürümek istediğimi söyledikçe izin verdiler yarım saat nst çekindim on beş dakika yürüdüm çok kolay güzel ve özeldi Doğumdan çıktığım dakika bile ay bu muymuş bir daha doğururum hemen ne var dedim herkesin acı eşiği ve Doğumu farklı oluyor Allah yanında olsun yardımcın olsun ♥️