rabiacander Belden gırıp kasıklara dagılan bı sancı ve bebegımın toplanmassı doğum sancısı mı kızlar. İlk gebelıgım tecrubesızım bıraz 39+0 olduk
Mlstr rabiacander doğum sancısı belden gelirmiş hafif hafif eğer sıklaşırsa ve düzenli aralıklarla devam ederse evet doğum diyorlar takip et sancı dakikalarını sağlıklı ve kolay doğumun olur umarım :)
Sedauzunbekiroglu rabiacander evet dogum sancilariniz baslamis ama onemli olan duzenli olmasi takip edin dakika tutun hayrlisiyla kucaginiza alrsiniz insallah
rabiacander Sedauzunbekiroglu teşekkür ederım kızlar inşallh hayırlı bı sekılde gelır yavrum şuan neden bılmıyorım ama tıtreme gelıyor
Sedauzunbekiroglu rabiacander kendinizi kasiyorsaniz o yuzden olabilir oldukca rahat birakin guzel rahat nefes alarak karsilayn sancilarinizi ve korkmayin sakin :)
tubasd rabiacander evdeyseniz yürüyün bol bol evin içinde sıcak duş alın sağlıkla hayırla kucağınıza alırsınız inşaallah
Deryaderbent1 Benimde sancılarım var dün geceden beri ama bi türlü düzene girmedi 😪 doktor duzene girsin öyle gel hastaneye dedi hâla bekliyorum duzene girmesini. Rabbim ikimiizde kurtarsin bi an once
Ebrutugay Kızlar bende 38 artı 5im lekenlenme olarak 3 4kez çamaşırım ıslandı pembe renk doktorum yogun gelırse sancıların olursa 5dk da 1e düşerse gel dedı ama akıntı gıbı ara ara geldiğinden anlamıyorum bu sorun olur mu