Ayse-3871 sadece şunu söylemek istiyorum yanlış anlama bende 14 ay çnce sezeryanla oğlumu dünyaya getirdim 3,5 aylııken hamile kaldım ve malesef 7 aylık bebeğim karnımda öldü ben normal doğum yaptım fakat normal yapmamın sebebi kesinlikle sezeryan hakkımı kullanmamak doğumla alakalı kmseye bişey söylemiyorum kmseyi korkutmak ürkütmek istemem ama , madem sezeryan olmuşsun seni kesmişler , aşağı tarafı yıpratmaya gerek varmıı ???? Şahsen ben 750 gram 35 sn bebek doğurdum şuan inanılmaz genişlediğini düşünüyorum insanlar bunu kabul etmesede genişliyor ve düzelmiyor . Bunları göze al lüften