gozde71 Merdivenden iki basamak kadar dustum dizlerimin üstüne her ıhtımale karşı acıle gıtmek ıstedım doktor gelıp bakmadı bıle anlayan yardımcı olabılır mı
Elif71 gozde71 sancınız yok hiiç çıkmamış hatta bebek hareketleri de iyi görünüyor bence Bi sıkıntı yok çünkü 2gün önce hastanede yattım sürekli nst çekildi az çok anlıyorum doktorla konuşmaktan 😊
teacherozlem Sancı çıkmamış sanki diğeri kalp atışı galiba çok okunmuyor ama sorun yok gibi doktor bir şey söylemedi mi
gozde71 Hayır muayene bıle etmedı ebe doğuma gıttı dıye eveledı geveledı çünkü ben ısrar ettım neden bakılmıyor dıye
gozde71 Kanamam ya da lekelenmem yok sıddetlı bır sancı da yok ama bebegı görmek ıstedım Hareketlerını hıssedıyorum şükür devlet hastanelerındekı uygulamalar gerçekten çok sacma sabah kendı doktoruma yazacağım
Nazcan9244 gozde71 ay bu devletteki doktorlar insanı deli ediyor benimde geçen sancım oldu gittim adam ağrı kesci serum takip gönderdi ne rahime ne başka birşeye bakmadı bile nstye bile ebe baktı çok birşey yok doktr bey dedi gönderiyorum dedi gönderdiler
gozde71 Yatış yapmayı kabul etseydim işlemlerden sonra bakacakmış çok sınır oldum saçma gekebılır ama kordon dolanmasından korkuyorum o yuzden görmek ıstemıstım:(
Mervemm gozde71 o üstteki çizgiler dalga dalga oluyor çok yukarı aşağı baya oluyor uzun uzun. Kaç haftalık canim.
gozde71 Nazcan9244 aynı cümle bana da söylendi özelde doktorum var o kadar üzüldüm ki parası olmayan ınsan ölsün mü ben sadece bebegı görmek ıstedım
gozde71 Elif71 ılgınız ıcın çok teşekkür ederim ben de sorun olduğunu düşünmüyorum çünkü hareket edıyor dedıgım gıbı sadece görmek ıstedım doğum pozisyonu degıstı mı ya da dızlerımın üzerinde düşmem etkıledı mı dıye hayatımda ılk defa acilde tartışmamak zor tuttum kendımı