NurdanKavak 38+1de pazartesi doğum yapıcam 2. Oğluşuma kavusucam Allah’ın izni ile 🙏🏼 var mı benimle aynı gün doğum yapıcak olan 🤩🥰
Meliketaka12 NurdanKavak Ay ne güzel sağlıkla alın kucağınıza inşallahh🤲🏻 bende 39+0dayım gelmeye niyeti olmayan bir kızım var hayırlısı ile bende bir doğursam rahatlıcam😅🤲🏻
Ledeyna21 NurdanKavak bu yıl aynı gün değil ama 21 11 2017 de bi kızımı 20 11 2021 de bi kızımı doğdum kasım bende başkadır ❤️
Mnkse1938 Ben de pazartesi sabah kızıma kavuşacağım . Ama 36+0 da preeklamsi sebebiyle. Dr. Bugün alacaktı. Eşim Suriye de diye pazartesi olmasını istedim. Kontrol altındayım. Hayırlısı ile gelsin bebişler
Elif71 Mnkse1938 bende 35+4 de kızıma kavuşucam inşallah erken doğum suyum da azalma olduğu için sağlıkla alalım inşallah bebişleri 😊
Mnkse1938 Elif71 amin inşallah. Hem seviniyorum onu göreceğim hemde bedenimden cıkacak ayrılacak gibi hissediyorum çok garip oldum yA.
Aselkosunannesi 39+0 da çarşamba günü saat 5te spinal sezeryan olacağım inşallah. Heyecan var mı sizde de 🥹
Kuzeyinannesi0660 NurdanKavak ayy benim de 40+1 olmş Oluyor pazartesi günü. Eğer bu iki gün içinde doğmazsa pazartesi suni ile başlatacak doktorum doğumu. Hakkımızda hayırlısı olsun
akngmzkrbck Kuzeyinannesi0660 Nst de sancım hiç cikmadigi için doktorum yapmadı. Pazartesi gidince bakacak sonuca göre suni ile devam edeceğiz. İnşaallah kendi samcilarimiz gelir gerek kalmaz sizin var mı açıklık ?
Kuzeyinannesi0660 akngmzkrbck umarım öyle olur ya. Benim 37 de bakmıştım 2 cm vardı şuan 39+5 inşallah çoğalmıştır biraz sancım pek yok ara ara geliyor 😑
akngmzkrbck Kuzeyinannesi0660 inşaallah hakkımızda hayırlısı olsun. Hangi şehirde hangi hastaneye gidiyorsunuz ?