AnurgulA Nurumay Ben şu an 36. haftadayım, doktor 32deyken 35 haftalık gibi dedi şu an noldu bilmiyorum yarın kontrolümüz var 🥰
kuzeymomsss Nurumay bizimde 2 hafta ileride gidiyordu hep, 37 haftalıkken doğum yaptım 3490 gram doğmuştu
birprensbirprensesannesi- Oğlum hep 2hafta 10 gün kadar ileride gidiyordu ama son haftalar haftasıyla uyumluydu zaten iri bi bebek olarak doğdu
Muge_K Bende en son 35+5 te gitmiştim. Kafası 3 hafta önden gidiyordu. Kilosu da 10 gün kadar önden gidiyordu . İri bir bebek demişti doktorum. Pazartesi kontrolumuz var. Merakla bekliyorum son durum ne diye ☺️☺️
Brtnabyy Özelde 2 hafta devlette 3 hafta ilerde demişlerdi. Sonra 1 haftaya düştü. Şimdi ise adet tarihine göre 3 gün ilerde görünüyo. Çok şükür farkı kapattık 🙏🏻