Nurumay ben de bugün yaptırdım annemin de 3. Doğumunda çıktığı için doktor sana da yapalım dedi ve bende de çıktı şeker maalesef üzüldüm ama yapacak bir şey yok dahiliyeye yönlendirdi diyet listesi için hafta içi gidicem bakalım bana pek bişey olmadı hatta tadını sevdim gazoz gibiydi çilekli yani bi yan etkisini görmedim ben