Sonundabende Gest-25 canım bende de oluyordu özellikle sırt üstü yatınca doktor normal demişti ama şimdi tansiyon takibi yapıyorum meğer tansiyondan da oluyomus takip et
Kmelikem1 Gest-25 bende 24. Haftadayim çarpıntı olduğu szaman karnımda da bir gerginlik oluyor sanki 🤷
birprensbirprensesannesi- 29 haftalığım neredeyse 2haftadır çarpıntı var tansiyonu takip ediyorum genelde düşüyor nabzım yükseliyor tansiyon veya şekerinizi takip edin