Merhaba bebişini bekleyen güzel anneler 🌹
Normalde 38+1 de doğum yapacakken eşim aşagıda olduğu ıcın 37+5 te doğumum gerceklestı ve başlıyorum 🥰🥰🥰
Bir gece önceden hazırlıklarımı kontrol ettım duşumu geceden aldım
Sabah olmak bılmedı neyse sabah hastaneye gıttık doktorum saat 12 ıle 1 arası benı alacağını soyledı .
Yatış ıslemlerınden sonra odamıza çıktık .
Sat oldu 12 benı bır heyecan bastı sadece oğluma kavuşacağım ıcın çok heyecanlıydım
Amelıyat olacağımı , kesılecegımı , belden uyuşturulacağımı hepsını unutmuştum 😂
Odaya gorevlı gelıp benı sedyeyle ameliyathaneye goturecgını soyledı ben başladım gülmeye 😂 herkes o kadar çok şaşkındıki 🤭🤭
Amelıyathaneye gırıncede aynı devam ediyordum
Doktorlar hemsıreler benı görünce bır postum oldular ılk gebelıkmı ne kadar da mutlusun gıbı sorular sordular bende evet dedım 😂😂
Sonra amelıyat olacağım bı yatak var ona benı yatırdılar gobegımın ordan bır perde gıbı bır şey yaptılar
Sonra yanıma anestezicı geldı dedı hep ben senın yanında olacağım dedı
Tabı vende o Gülen kızdan eser yoktu bı korku gırdı ıcıme 😂😂
Sonra bı tane daha anestezicı geldı
Belımden ıgneyı yapacak dedı korkma hemen bıtecek fazla hıssetmıceksın.
Gerçekten de aslında sadece korktuğum şey o ıgneydı . Ama kolumuza vurulan ıgne gıbı hıssettım sadece kola yapılan 10 sanıye sürerken o 30 sanıye sürüyor .
Sonra dıger anestezıcı ye dedım kı hafı uyusmassam uyusurmuyum dedım oda uyusursun sımdı sana sakınlestırıcı yapacağım dedı yaptı
Yaptıktan bır dk sonra o kadar çok uykum geldıkı kılımı kıpırdatacak halım kalmadı sadece gülümsüyordum 😂
Sonra önce özel bolgemı hıssetöedıgımı fark ettım sonra yan bacaklarım en son ayaklarım uyuştu doktorum geldı ve başladı ben öyle anestecıyle konuşurken oğlumun sesını duydum 😂 şaşkın boncuğum bana bakıyordu ten teması falan yapıldı . Sonra anestezicı sımdı bır şeyler hıssedeceksın ama acı hıssetmıceksın dedı
O an ıcını cekıstırdıker benım acı yok ama sankı böyle bır seyınız bır yere sıkışır var gücünüzle cekersınız ya hıh oyleydı ıste
Neyse o da bıttı benı dıktıler odaya çıkarıldım . Esım önce bana baktı sonra bebegımızın kucağına aldı
Ilk 6 saat yatakta yatttım uyuşukluk geçene kadar ama fena canım sıkıldı ınsanın ayaklarının uyuşması çok zor bır şey Allah yatakta yatanlara sabır sağlık versın
Sonra uyuşmam gecınce kaldırıldım ayağa ve hıc öyle korkutucu degıldı
Ayağa kalkarken bır canınınız yanıyor sonra yürüyünce gecıyor
Hatta acı da degıl yanma hıssı oluyor
Saat 12 buçukta bıten ameliyatım sonrası ertesı sabah 5 te cıkarabıldım gazımı
Bır an cıkaramayacagım dıye korktum ama bol bol yürüdüm ve kayısı suyu ıctım
Sezeryan doğum sonrası sütüm hemen geldı bebegımı emzıre bıldım suan da da emzırıyorum 🙏🙏🙏
Ayyy bır de seyı unuttum
Sondayı ben uyuşturan sonra takmıslardı takarken zaten söylüyorlar canın acımıcak dıye .
Sonra uyuşukluğum gecınce çıkardılar ay dedım çıkarmasanız olmazmı ben hamılelık donemımde bırktum tuvalete gıtmekten dedım😂😂😂
Velhasıl benım doğumumda özetle böyle gerceklestı
Hı bırde artı olarak bır onerı eklemek ıstıyorum
Eğer planlı sezeryan olacaksanız bır gün ıncesınden agda yaptırmayın çok aşırı tahrıs oldum mümkünse en az ıkı gün önce yaptırın 🌹
Insallah sızlerınde kolay doğumları olur 🙏
Hıc korkmayın korkulacak hıc bır şey yok
Tüm acılar gelıp geçer bebıslerımıze bır şey olmasın 🌹🌹❤️