Derya341986 Ysn valla ben hıçkırık olduğundan eminin derinden tekme gibi ama elini koyduğunda hissetmiyorsun ve ritmik aynı ritimde devam ediyor 27 hftalığım
Ysn deletedmom6295 ins saglikla hisseder ve sağlıkla kucağına alırsın Rabbim kimseyi bu yolda yarim koymasın
deletedmom351 Ysn Hıçkırık seyirme gibi olmaz ritmik şekilde atar kendini belli eder bunu son haftalar daha net hissedersin o normal tekmedir
deletedmom6295 Ysn 30. haftadan sonra hissedildiğini okumuştum arada hızlı tekme gibi birşeyler oluyor ama hıçkırık olduğunu zannetmiyorum sanırım bemim tospağa gerinip çift ayak dalıyor anasına 😘