17papatya Kızlar adetime 1 hafta var 9 gün varken erken gebelik testinden yaptım maalesef negatif cikti testi ne zaman tekrarlamaliyim sizce adete 5 gun kala pazartesi günü yani yapsam cikar mi
MinnieMouse 17papatya bence garanti olsun adet gununh bekle 🤗 bazen farkında olmadan kimyasal gebelik yaşıyoruz. Adet günü ya da bir iki gün gecikmeyle adet olunca üzücü oluyor. Pozitif çıkmasına rağmen neden böyle oldu diye strese sebep oluyor. O yüzden en güzeli adetinin geçmesini beklemek.
incinur0102 17papatya bence biraz bekle,en azından adetin geçsin.Cunku bende adetime 5 gün varken yapmıştım negatif görünce üzülmüştüm.Adetimi 1 gün gecince yaptım ve o zaman gördüm.Bir kaç günde günde bile fark ediyor,ondan bence biraz daha bekle
17papatya Sevimlianne_adayi geçen ay tüp bebek denemiştik o yüzden bu ay yumurta takibi yapmadım canım bilmiyorum yani yumurtlama günümü