hulya5757 Üçlü tarama testinde bebeğin eşinden sıvı alınıyormuş sanırsam zararlı mı , yapılması şart mı ve ikili test iyi çıkarsa yapılmama durumu var mı
Ayse5100 hulya5757 bende ikili tarama yaptırdım sorun çıkmadı bide üçlü yaptıralım içimiz rahat etsin dedi doktorumuz henüz sonucumuz çıkmadı. Bence sıvı filan aldırmayın kendinizi de yipratmayin bu testlerin güvenirliği %100 değil sadece bı ihtimal yanılma payı çok o yüzden herşeyin hayırlısı olsun
Hulya2626 hulya5757 amniyosentez hem enfeksiyon hem de düşük riski var. Eğer maadi durumunuz el veriyorsa fetal DNA testi yaptırabilirsiniz. Yurtdışına gönderilen kan testi. Ama maliyetli biraz.
dilek_balli Benimde 3lu test sonuçları sınırda çıkmıştı ama doktorda isteğe bağlı karından sıvı alalım dedi biz yaptırmadık 6.ayda detaylı ultrasona girdiğimde hiçbir sıkıntı yok gayet sağlıklı bebek denildi içinizi ferah tutun iyi düşünün dua edin 🤲
AksuS Benim 2li taramada bebek bir türlü dönmediği için ense kalınlığı ölçülemedi bu yüzden 3lü yaptırdım. Aynı 2li test gibi zaten önce ultrasonla bakılıp daha sonra normal kan alınıyor. Karından sıvı alınması çok başka birşey.
Honeymom17 3lude karindan sivi alinmaz eger riskli cikarsa sivi alinir buda amniyosentezdir.Tipki 2li test gibi ultrason olcumu ve kan alirlar canim