Mervee1296
5 haftalık tüp bebek gebesiyim. 2 gün önce pembeden kahverengiye dönen kanamamla acile gittim ultrasonda bi sıkıntı görünmedi ama tedbir amaçlı hastanede yatırdı doktor serum verdi. Dün akşamda hafif kırmızı lekelenme kasık ağrısı ve sonrasında damla damla kahverengiye dönen lekelenmem oldu. Ben tedavi süresinde sabah akşam göbekten progestan iğne ve sabah akşam progestan fitil alıyordum. Kanamam olunca kalçadan da progestan başlandı. Bol istirahat ve düzenli ilaç kullanımı dedi doktor. Bende çok endişeleniyorum ama beklemekten başka çaremiz yok sanırım. Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın.🤲🏻