Likayolcusu 5yildansonrA bende şimdi 6+0 olduk belim çoook ağrıyo ben kendi swbebimi byldum süpürge yapınca veya belimi zorlayınca ağrıyormuş süpürge yapmayı bıraltım 😅 ilk aylar tehlikeli sonuçta dikkat edilmesi laIm