Bebeto1 Göstermedimi bende 17 haftalığm doktor tahminde bulunmustu öyle kaldı gitmedim öğrenmeye @tubayerli08
tubayerli08 AdinsMom hayırlı sağlıklı doğar inşallah canım bakalım bizimki nezmn gstrr pazartesi günü gidicem inşallah gösterir