Arkadaşlar böbreklerimin ikisinde de 3 aşama büyüme var ve tansiyonum yükseliyor çok zor ağrılı bi gebelik geçiriyorum son 9 günün içindeyiz ama devlet hastanesine gittiğim için normal doğumu bekliyor doktorlar bu sebeple bugünden itibaren tek kalma dedi. Annemlerde kalırız veya annemler gelir diye düşünüyordum ama bugün eşim annenler varken ben diken üstünde oturuyorum vs gibisinden konuştu çok canım sıkıldı. Normalde ben gebelik boyunca sıkıntılıydım tek kalmamam gerekiyordu evde tek kalmayı tercih ettim kimseye yük olmamak için aksine eşim annenler gelsin annenlerde kal diye teklif ederdi bugün çok şaşırdım ve çok canım sıkıldı ne yapacağımı ne diyeceğimi bilemedim ne öneresiniz