Narinsuu Şimdiye kadar bulantım baş ağrım falan yoktu, bı tek bu eksikti zaten yok yok maşallah 🤦yine de çok Şükr tabi ama iki gündr bunlar da başgösterdi bu tarihten sonra yasyaan var mı sahi
Democann Narinsuu Benim de hiç bulantım yoktu iştahım açıktı 11. Haftada bi anda bi gün akşama kadar bulantı kusma oldu acile gittim enfeksiyon çıktı canım tedavi oldum ama 17+1 ara ara oluyo hala
ilkanneyim06 Ben 23 haftalığım daha yeni yeni kesildi diyebilirim daha 3 gün önce bıraktım mide bulantısını 🥲🥲
Narinsuu H_350426 ama benm hiç yoktu tuhaf olan da bu acaba bı sıkıntı mı var ya bilemedim risk olunca her değişiklik korkutuyor haliyle 🥺
annekuzusu_ H_350426 bende 11haftadayim ve bulantı sabahları çok oluyo ve aç olunca felaket derecede basım donuyo haksızlık acikmamam lazım aciktimi ayakta bile duramıyorum
ilkanneyim06 annekuzusu_ hiç bulanmıyo artık ilacı tamamen kestim 3 gündür iyide yiyorum aç bırakınca çünkü tekrarlayabiliyormuşş allah sizide kurtarsın bu derttennnn 🧿♥️♥️♥️