Kelebekk-0307 Hayalim2baby sanırım genel bir sorun var bende sadece bende oldu sandm ama değil hem hicbir şey açılmıyor hemde karma karışık oldu
1Gunes Hayalim2baby ay bende onu yazacaktım tam yeniler diyorum 2 günlük konuşmalar çıkıyor sabitli . En son diyorum yine ayni
Hulya2626 Hayalim2baby bir de 2 dk bir Trendyol reklamı çıkıyor. Artık sinir oluyorum. Uygulamaya girmek istemiyorum bu reklamlar yüzünden. SiZde de reklam çıkıyor mu sık sık.
Tombikis96 Hayalim2baby valla anlamadım ki 🤷🏻♀️Çok tuhaf yani ve çok saçma inşallah bi an önce düzelir