Xxxl Selam kızlar 38 haftaya girdik bugün 38+0 doktor kontrolümde bebeğimin kilosu 3400 gram çıktı sizce nasıl ne kadar hızlı bi şekilde biraz daha kilo aldırabilirim ne yemeliyim
Asli03 Xxxl canım bence gayet güzel ve iyi Maşallah gerek Yok çok fazla kiloya doğunca anne sütüyle bol bol alır hem rahat dogumunnuz olur
usenmedimyaptimbirvelet Xxxl bebeğin kilosu bence iyi gibi ama 😅 biraz daha kilo aldırırsan ayaklanıp anaokuluna gidecek
Imu Xxxl 38+2 de 2770 doğdu kızım. 2 haftada 3300 oldu. Bence gayet iyi kilosu sağlıcakla gelsin bebiş
rabi4658s Xxxl kız kilosu çok olunca normal de çok zorlaniyormussun yirtiigin çok oluyor Muş dahs napcsn kilosu artsa canm
Xxxl Asli03 inşallah canım benim güzel dileklerin için saol ama işte Doğu tarafı en az 4 kg doğuruyormuş ya eşimin annesi vs vs bilirsiniz
Asli03 Xxxl ahah canım bennde doğu tarafiylim şuan bebeğim 2.200 gram🤭😁 o kadar iyi beslenmeme rağmen almıyor çok 😅fazla kilo nazar olur dikkat et canım 🧿🤭💕
Lorin211 Xxxl bende doğuluyum 2.300 çocuk doğurdum ve kimse kiloya takılmadı ben ve çocuğumun sağlığı önemlydi
Esrakaratepe Bende kilo aldırmaya çalışıyorum kefir, patates,kaşar yemeye devam benim bebişte 3150 gram dı 37. Haftada çarşamba doğum var ne kadar aldırabilirsem kâr 😂😂😂
ztrkk 36+4 bugün kontrolde 2600 civarı dedi. Düşük kilosu biraz dedi. Kendime kızıyorum düzgün beslemedim diye.
Ligarbawood ztrkk 36+1 de 2560 çıktı benimde kafaya takıyorum ne yesem olmuyor dikkat de ediyorum kilosu hep bir hafta geride ama haftalık kilo alımı normalmiş
ztrkk Ligarbawood 2500 gr yanşış yazmışım. Benim gebelik şekerim var o yüzden hep kontrollü beslendim. Onun etkisi oldu sanırım. Dr bol protein al, et tavuk ye dedi. Bakalım dikkat edicem. Normal seviyeye gelir inşallah.