kbra19 Denz33 bende paket almayı düşünüyorum daha hiç gitmedim hangi doktora gidiyorsunuz nasıl gidenler söylerse
Denz33 kbra19 ben Fatma yazıcı Yılmaz’a gidiyorum eryamanda özel muayenesi var ama koruya bağlı doğumu orda yapacağım
Hilalebrar Benim görümcem ve bı arladasim orda doğum yaptı çok memnun kaldılar. Allah nasip ederse bendee oraya gitmeyi düşünüyorum. Görümcem sezaryenle dogum yapti doktoruda Ali Koray Bayramoglu isinin uzmani bi doktormus ozellikle sezaryen de.
Denz33 Hilalebrar bende Sezeryan olacağım bakalım inşallah memnun kalırız hastaneden doğumhanesinden ilgileri nasıl bilmiyorum sadece doktorum çok tatlı bi bayan ama hastane şartlarını merak ediyorum
story Hilalebrar Hüseyin Pehlivan’a gidiyorum çok şükür memnunuz da hocamızdan. Kendi muayenehanesi var koru ile anlaşmalı doğumları orada yaptırıyor.
Hilalebrar Siz hangi doktora gidiyorsunuz doğum paketi aldınız mı. Giden arkadaşlar doktorlarını da yazarsa bize de fikir olur
Gozde5 Hilalebrar hüseyın pehlivana gidiyorum oraya bağlı calisiyo . Özel muayenesi var doğum paketi aldim 8500 tlydi ben aldigimda
Norl238_ Bende koru Hastanesine gidiyorum, doktorum çok ilgili Gülchin Abdullah. Bakalım doğum nasıl olacak 🤦🏼♀️
kbra19 Denz33 paket mi aldınız acaba ne kadar birde ? Doktor normal doğumu destekliyor mu siz mi sezeryan istiyorsunuz
Denz33 kbra19 muayene ücreti 400 TL doğum 7buçuk dedi bana tabi aylar önce palet alırsamda 10bin di ama ben almadım tabi destekliyor ama benim ikinci gebeliğim sezeryan olduğu için ilki yine planlı sezeryan istiyorum Allah nasip ederse
kbra19 Denz33 sağlıkla kucağına alın inşallah hastane dışı çalışıyor diye daha pahalı sanırsam bana hastane 1 ay önce 8500 gibi bir rakam vermişti
Nslhngncn kbra19 merhaba Kübra hanım doğum paketi aldınız mı hangi doktora karar verdiniz bende şuan araştırma icindeyim