nidadru Merhaba 33+5 haftalık hamileyim . Boğazda gıcık ve kuru öksürüğüm var geceleri artıyor. Günlerdir ıhlamur ılık ballı süt içiyorum faydası olmadı . Ne içebilirim öneriniz var mı
Mutluannevecocuk nidadru şu an bu postu öksürürken okuyorum bi yandan da eşim sırtımı sıvazlıyor garibim işe gidecek ama o kadar öksürüyorum ki o bile acıdı bana çaresi yok maalesef uyutmuyor öksürük
busedgts nidadru bitki çayı kullanmayı Dr’um ve ebelerim önermiyor bence sizde bir danışın derim geçmiş olsun 💐
Btl_akkurr Bernnnaaaa maalesef bende öyle artık sürekli öksürmekten yıldım oda nemlendirici bile aldım üstelik geceleri başlıyor
aysenur204 Geçmiş olsun öncelikle pekmez ve hakiki zeytinyağını biraz kaynatıp bi kaç kaşık için ben faydasını gördüm 🥰
isimsizzz Mutluannevecocuk Geçti mi öksürüğünüz aynı durumdayım halim kalmadi oksurmekten ,ben önemli değilim de bebişim iyidir inşallah 🥺❤️
Mutluannevecocuk isimsizzz o kadar kötüyüm ki bugün doktora gittim dedi ki yatışını yapalım ben kabul edemedim çünkü küçük kızım vardı
isimsizzz Mutluannevecocuk Aynı bende bugün doktora gittim kızdı bana neden daha önce gelmedin diye 🙄 ilaç verdi öksürük şurubu ,iki saat önce fln içtim ama malesef etki etmedi şu an yine öksürüyorum, bir kaç kez kullanica etki eder diye umut ediyorum🥺
Mutluannevecocuk isimsizzz öksürük krizleri bu saatte ayağa dikti beni artık dayanacak gücüm kalmadı vallahi
isimsizzz Mutluannevecocuk Of benim de :( sabah oldu hala öksürüyorum,bayilicam en sonunda uykusuzluktan 🥺 Allah yardımcımız olsun ,bebisler iyi olsun da toparlicaz inşallah