BBuseY Aselervam_41 biz günlük 5000 adım atıyorduk 2 gündür hava soğudu ve 2000 adıma düştük aynı zamanda ev işleri derken durmuyorum hiç .. başka da yaptığım bişey yok yoruluyorum gün sonunda zaten 😐😐
AysuL Aselervam_41 O biraz yapıdan yapıya değişiyor bence. Mesela ben son ayımda çok ödem tuttum. Yuruyemedim diyebilirim zaten kemiklerim de kırılacak kadar gucsuzlesmisti. Nişan gelene kadar hiçbir şey yapmadım. Sabah nişan geldi.kl kalktım evi temizledim yerleri bağdaş kurarak sildim Meryem Ana otunu okuyup suyunu içtim pilateste zipladim öne arkaya saga sola ve 8 hareketini yaptım. En önemlisi sıcak dusumu yaptım. Hastaneye gittik 8 cm açıklığım vardı.Gece 1de doğuma girdim 9 dk sonra doğumum oldu.
Zykbrkty Aselervam_41 günde en az 3 tand hurma yiyorum plates te zıplıyorum sürekli skuat yapıyorum hergün ılık duş alıyorum göğsüme masaj yapıyorum buda doğumu tetikliyormuş sadece yürüyüş yapamıyprum çok sık tuvaletim geliyor o yüzden dışarı çıkamıyorum🙈🥺
sersss Aselervam_41 benim de normal olacak gibi şimdilik eskiden yürüyordum ama şimdi pek olmuyor açıkçası ev işi dışında bir şey yapmıyorum
Melisasis Napıyorum o gün hiç bişey yapmadıysam yürüyüş yapıyorum hafta 1-2 pilates 6. Aydan beridir . Bol su tüketimi son haftalar perine masajı düşünüyorum . Bunun dışında pek yaptığım bişey yok hareketsiz kalmamaya çalışıyorum