Kızlar özür dileyerek soruyorum.
Sezeryandan önce fazla gazim olmazdı 28 gün oldu Sezeryan doğum yapalı afedersiniz hep gazim ve büyük tuvaletim geliyor o gazda beni rahatlatmiyor açıkçası normal midir bir de ben daha kontrole gitmedim gittiğim de onu da sormam gerekir mi ?