Gokcemm11 Kızlar ilk gebeliğimde lierac kullanmama rağmen çatlaklarım olmustu bu gebeliğimde bio-oil kullansam hem önceki çatlaklara hemde daha fazla çatlamamasına yardımcı olurmu kullanan fikri olan varmı bu yağ hakkında??
buseyldz00 Gokcemm11 Bende 1. Gebeliğim de lierac kullandım hiç bir işe yaramadı çatır çatır çatladım. 2. De şimdi bebek yağı kullanmaya başladım en iyisini kullandık da noldu diyerekten 😕
Ays19Ays Gokcemm11 badgeri çok öneriyorum benim vücudum çöl gibidir nemlemdirmesi aşırı iyi ve uzun sürüyor benim ilk gebeliğim ve 17haftalığım henüz sonum ne olur bilmiyorum ama şimdilik çok memnunum
Ays19Ays Ebratc tabiki oluyor sırtım belim bacaklarım çok kaşınıyor pul pul oluyorum bulunduğum yerin nem oranı düşük onunda etkisi var eskiden akdeniz bölgesinde yaşıyordum hiç böyle değildim