buseyldz00 Ferahkabay 14+2 ✋ ay yok öğrenemedik daha cinsiyetini nasipse bakalım 17. Haftada inşallah 😄🌸
Kubra-2363 13+2 bende 16. Haftayı bekliyorum cinsiyet için 😍 ikili test yaptıran varsa cinsiyet tahmini yaptı mı sizde
Narinsuu miraninannesi_ ben de 11 haftalığım hafif yerleşim aşağıda dedi plasenta demedi. Umarım benm de yukarı çıkar. Gülerken bile karnma sancılar giriyor aşağıda diye Sanrm
Balemir29 14+2 haftayız bizde 🥹🤰🏻 Doktor etken ama kemik gelişiminden kız olduğunu düşünüyorum yine de kesin bir şey söylemeyim bekleyelim üç hafta daha dedi 🥰🐣