Benim doktorumun görüşünü siz paylaşayım belki içiniz rahatlar. Kola ve kolalı ürünleri tüketiminde bir sorun görmüyor. Ancak içerisinde kafein olduğunu unutmamak gerekiyor. Eğer kahve tüketiminiz varsa 200 mg aşmayacak şekilde hesaplanmalı ben ikisine de aşık biri olarak 1 bardak türk kahvesi (60-80 mg kafein içerir) içiyorum. Çok canım isterse nefsimi körleyecek kadar kola içiyorum. Çok şükür şuana kadar bir sorunla karşılaşmadık. Asitten yana şüphe varsa zaten vücudumuzda bolca var merak etmeyin. Amaa kaloriden yana düşünürseniz kilo almayı hızlandıran bir etken unutmamak gerek. Doktorum hep der ki hamilelik bir hastalık değil. Kafanda değil karnında büyüt. 🥰