Baharshin bende 37+5 im . Benimde çok ağrım oluyor belim ve kasiklarim aynı adet ağrısı.mesela şu an uyuyamıyorum ağrıdan ağrı bacağıma kadar vuruyor . Ama Dr normal dedi nst ye falan da girdim sanci çıkmadı. Artık baskı yaptığı için oluyormuş yeri daraldığı için. Sağlıkla kavuşalım inşallah yavrularimiza