Merhaba.. aramızda 2.gebelik olup 21.haftada hala bebeği hissetmeyen varki acaba.. son kontroller de baya hareketli kizim is dedi dr ama hala ben bisi hissetmiyorum.. bazen arada gun de 1 kez belkide böyle biseyler oluyor içerde ama daha henüz çok güçlü olan birşey degil.. pazar günü dr gideceğim acilden ama sizlere de sormak isterdim.normaldur insallah