Gizemgksnmz Kızlar merhaba 17 haftalık hamileyim ve ara ara vajinamda kalp atışı gibi bı zonglama hafif baskı hissediyorum sonra geçiyor. 2 gün önce kontrole gittim herşey normal demişti doktor bu haftalarda aynı durumu yaşayan var mı?
Ecem95 Gizemgksnmz ben de aynı durum var 17+3 deyim arada sıra da sızlama gibi oluyor bazen zonklama tarzı bazen bi anda ağrı saplanıyor sonra geçiyor ama enfeksiyon var bende fitil ve antibiyotik kullanıyorum belki ondandır diye düşünüyorum
Gizemgksnmz Ecem95 bende enfeksiyon da çıkmadı ama progestanı fitil olarak kullanmaya başladım 2 gün oldu ondan dolayı olabilir mi acaba. İnsan bı tedirgin oluyo nedenini bilmeyince
Ecem95 Gizemgksnmz doktorunuza sorun isterseniz bende eğer sürekli devam ederse doktorumla iletişime geçmeyi düşünüyorum