Kızlar benim ikinci hamileliğim, oğlumda çok rahat bi hamilelik geçirmiştim ağrım sızım yoktu fakat farkında olmadan yavaş yavaş suyum gelmişti bundan dolayı 8 aylık doğum yapmak zorunda kaldım. Şimdi kızıma hamileyim 28 inci haftadayım ve inanılmaz kasıklarım ağrıyor bebek resmen alt tarafta rahmimde midemin altı bomboş diyebilirim. Hatta bebek hareket ettikçe resmen batıyor gibi acıyor canım, iki gündür de özel bölgeme çok baskı yapıyor yürürken falan zorlanıyorum. Bu durumu yaşayan varmı acabaa korkuyorum erken doğum olur mu diye, 5 gün önce doktor kontrolüm vardı hersey gayet normal dedi doktor, pazartesi yine kontrolüm var ama ben burdan size de sormak istedim varmı benzer durumları yaşayan tecrübeli anneler