Gonca7478 Merhaba, 6.haftamda doktor kesenin boş olabileceği konusunda şüphe ediyor. Kan değerlerim olması gerekenden biraz daha düşük çıktı. Bu durumu yaşayan var mı?
ParildayanYildiz Gonca7478 geç döllenme fln da olabilir canım şuan erken bir hafta inşaAllah hayırlısı olur
Mavikalem Gonca7478 6 haftada neye göre boş kese olduğuna karar vermiş ? İlk bebeğim 6+4 ikinci bebeğim 7+2 göründü ve kalp atışı duyuldu. 8-9 haftaya kadar vakti var. Doktorunu değiştir
Hilalebrar Canım ulturasondaki bebek kesesi kaç mm bide bhcg kaç çıktı bende 5+6 haftalık hamileyim daha kalp atışı duymadım
Hilalebrar Nk06 inşallah bende duyarım haftaya gel dedi doktor çok uzun zamandan sonra mucize gibi geldi bu hamilelik haberi çok korkuyorum bos kese olur diye. Sizin bebek kesesi büyüdü mu 8.haftaya kadar
Hilalebrar Mavikalem ya boş kese olma ihtimali var dedi kese düzenli dedi ama yinede böyle birşey daha önce yaşadığım için korktum acaba olabilir mi diye. İnternette okuduğum.yazilara göre de boş kese olsa büyümez diyorlar kese düzensiz olur yaziyo ama 1 hafta 1ay gibi geçmiyor bı turlu bekleyince 😏
Mavikalem Hilalebrar İnşallah değildir saglikla kucağına alırsın inşallah. Olmazsa tekrar kan ver. Şimdiye kadar kaç sefer kan verdin ? Degerler kaç çıktı
Hilalebrar Mavikalem inşallah Allah razı olsun 3 kez kan verdim ilk 230 çıktı 4 gün sonra verdim 1147 ondan 1 hafta sonra verdim 3600 çıktı 4+5 de kesiyi gördü doktor tekrar kan vermene gerek yok dedi o zaman kese ölçümü 8mm di dün gittim 5+5 de kalp atışıni duyamadım dedi kese 16.8mm olmuş 1 hafta sonra tekrar gel dedi düşük bı ihtimalde olsa boş kese de olabilir dedi
Hilalebrar Gonca7478 ben en son 4 haftalıkken kan verdim 4+5 de kesiyi gördü 8mmdi doktor gayet düzeni bı kese dedi tekrar kan vermene gerek yok dedi dün gittim 5+5 oldu 16.8mm çıktı kese boyutu. Kalp atışı duyamadım haftaya tekrar çağırdı
Mavikalem Hilalebrar Maşallah gelişimi çok iyi bence bir sonra ki kontrol de görünür doye düşünüyorum. Boş gebelik olsa böyle yükselme olmaz . Bebek var ki yükseliyor
Mavikalem Hilalebrar Rica ederim Allah hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰❤️
nurdan1091 Bende ilk verdigimde 185 ti, iki gün sonra 560,5 gün sonra 3200 du. Bende hala gormedim keseyi. Aklımda hep boş gebelik soruları