Hanımlar merhaba
40+1 deyiz Nst de sancım yok bebek baş aşağı pozisyonda. Açıklık muayenesi yapılmadi. Doktorum doğumda yapılması taraftarı sancım çıkmadığı için. Pazartesiye kadar kendi sancım gelmezse suni ile başlatılacak. Suni ile başlatılmasada epidural yapılacak zaten belli bir açılmadan sonra. Ama kendi sancım gelsin intiyorum inşallah gelir. Suni ile doğum yapan epidural alan var mı ? Kendi sancimin gelmesi için öneriniz var mı ? Cevaplarsanız çok sevinirim 🙏🏻