Ksksks hekiminiz ne diyorsa o :) ben yaptirdim.. çok çok zararlı bir şey olsa zaten onermez; öncesinde önlem almak için bence önemli bir şey. Geçen hafta yaptırdim , öyle çok abartılı şekerli bir şey de değildi; teneke kutu ve üzerinde elma aromalı yazıyordu ☺