Merhaba arkadaşlar benim ikili taramam düşük riskli çıkmıştı doktorum fetal DNA testi yapmamı önerdi ve yaptım bugün normalde sonucu alacaktım ama doktorum arayıp kanımın yetersiz olduğunu tekrar kan vermem gerektiğini söyledi sizinde başınıza böyle bir şey geldi mi neden yetersiz gelir ki