Mine34 1Gunes ben de hiç doktoruma danismadjm bu konuyu bayadir kontrole gidemedjm artık gidince soylicem bakalım
Fidan01 Mine34 ben dede gebelik şekeri biraz yüksek çıktı yüklemede dahiliyeye gitmemi söyledi neden sizce
HanifeAhmet 1Gunes gece 12 den sonra hiçbir şey yiyip içmeyin 3 kere kan alınacak 1er saat arayla valla ben tek gittim hiçbir sorun da yaşamadım azıcık açlıktan midem bulandı tansiyonum düştü ama çok büyük bir sorun yaşamadım
Merveozdemrr 1Gunes ben içeceği zorla içmeye çalıştım ama yarısında kustum kendime gelmem 3 gün sürdü