Elif-mrl Kızlar merhaba dün doktor kontrolüm vardı bebeğin ters olduğunu bu gidişle sezeryana doğru gittiğimi söyledi doktorum 34.4 günlüğüz bu şekilde olup benimledir dönenler varmııı ?
Cagmer Elif-mrl 34. Hafta kontrolümde bebek baş aşağı demişti bana ama 37 ye kadar değişebilir demişti doktorum belki döner stres yapma 🌸
HurremSultan Elif-mrl benimkide öyle ya 33 haftalikken başı yandaydi sonra yukarı çıktı tam 35 hatfalik olduk hala yukarıda. Çok ağrım oluyor. Hem iri hemde ters olduğu için sezeryan diyorlar. Ama bakalım daha doğum zamanıma biraz vakit var. Donedebilir dedi doktorum. İnşallah döner 🥲🥲
Irmyldm9 Bu nasıl başlık kız 😂😂 Var tabi benim 39+5te doğum sancısıyla dönmüştü oğlum. O daha çok şekil değiştirir ama sabitte kalabilir garantisi yok sen herşeye hazırlıklı ol☺️