Hifabebekk Kızlar 32.haftandayim karnım çok sert ve çok fazla acıyor bu sancimi ne oluyor ne yapmam lazım
EAK Hifabebekk brickston kicks denilen yalancı kasılmalar canım. Yat dinlen geçer. Bir saat içinde geçmezse ve düzenli aralıklarla kramp griyorsa sancı başlamış demektir
DerininAnnesi35 Hifabebekk bu haftadan sonra ara ara bunları yaşayacaksınız. Bu yüzden zaten 32. Haftadan itibaren nst ye alıyorlar. Gerçek sancı varsa belli oluyor, aynı şekilde yalancı sancılar da gözüküyor. Muhtemelen yalancı sancı yaşıyorsunuz
Hshbss Hifabebekk haftamiz ayni ve ben o kadar cok uasiyorumki bunu bir tarafta topluyo kndini karin agrim oluyo bugun nsty girdigimde bir sikinti çıkmadi doktoruma sordugumda normal oldugunu soyledi
EAK Hifabebekk Hayır canım ara sıra oluyorsa seni doğuma hazırlayan yalancı sancı denilen şey oluyor. Gerçek sancı alarm kurulmuş gibi düzenli aralıklarla geliyor maksimum 30-60saniye sürüp geçiyor aynı süre sonra tekrar geliyor. Hepsi düzenli aralıklarla oluyor
Kbr Bende 32yim bende de oluyor uzun süreli olması ve sık tekrarlması sıkıntı ama günde 7kereye kadar normal diye biliyorum