Kızlar gebelikte ishal normal değil mi ? Normalde sık isal olmam 2 gün oldum sadece onu da neden olduğumu fark ettim çiğköfte yapmıştık sanırım acısından dolayı oldu ama öyle ağrı sızı yanma vs olmadı sizde de yaşanıyor mu bu durum ara sıra da olsa ?🥰