Herkese iyi akşamlar.. 32+3 deyiz çok şiddetli çatı ağrısı çekiyorum bazen yürüyemeyecek halde oluyorum çatı muayenesi de olmadım anlam veremiyorum bu kadar etken çatı ağrısı çeken var mı ? Bir de kasık ağrısı birleşince ne oturtuyor ne yürütüyor. Karnımda 2-3 gündür oldukça sert kolay kolay yumuşamıyor. Bu gece de geçmezse yarın doktorumu arayacağım ama gece gece tedirgin oldum iyice. Yaşayan var mı aranızda?