melikeyldz_05 canım ben 16 ekimde regl oldum bitti, 24 ekimdede rahim filmi çekildm ve 5 gün doktor ilişkiyi yasakladı sonrasında da yumurtlama günlerime denk gelmişti gün aşırı değerlendirdm ve bu ay hamile kaldm çok şükür ve hsg den sonra yanıma geldiğinde artık şansımz daha yüksek demişti dediği gibide oldu ama şöyle birşeyde var kendini şartlamaman lazım herkeste aynı tutmyor bazılarının bikaç ay sonra bazılarınında çok sonra oluyor nasip işi gerçekten ve en önemlisi stres yapmaman ben saldm baktm sağlıkta hsg de eşimde hiçbşy yok demeki zamanı var nasip dedim Rabbim verdi öyle düşün biliyorum zor ama sabırmış herşeyin başı Rabbim inşallah tüm isteyen herkese nasip etsin ♥️